tisdag 14 oktober 2008

Är det inte underbart så säg

Nä inte just! har den satans förkylningen inte drabbat fröken Segersten åxå, grrr morrr ja all otrevliga läten i världen. Jo halsen är så ont att inte silke ens kan lena den, huvet är tungre än att världsmästaren i tynglyftning skulle orka hålla upp den å frossan i kroppen kan få hela klotet att skaka. Är ni avis kanske? Nä trodde knappast det heller. Nä jag ska inte gnälla finns dom som har det värre, jag har ju iaf solstrålen som finns vid min sida, älskade du, you make my day every day! Har tyngt ner min skalle under förmiddagen med alvedon och filtar i soffan å sove, tittat lite på johnny cash filmen, walk the line,,,,,så bra men trotts de orkar inte öga hålle sig uppe. ZZZZNARK!
Jag som hade planer ju för eftermiddagen men men inget som inte går att flytta fram ju.

Nä nu ska jag lägga mig igen, the halstabletter å mera film att sova till.

snark snark på er!

Inga kommentarer: