torsdag 30 oktober 2008

separationsångest

ja ha då har man tagit farväl till sin lön, snacka om att man får separationsångest, varje jä-la månad å. SUCK räkning suck igen matkonto suck igen UTGIFTER FUCK IT! Ja ja de känns ju skönt ändå har ju iaf lyckats hålla bra i dom så jag fick någon krona över.

hur som....igår sjöng jag....
Jag ser det ....SNÖAR.... vilken känsla som spred sig i kroppen när jag gick från dagis igår eftermiddag, de började falla små små flingor från den oändliga himlen, å vad bettyder det i min skalle? SNART JUL!! tralalalalaaaaaa eller julen å julen de e ju advent som jag väntar å längtar till, stjärnan å staken gardinerna pyssel rim paket you name it ojojoj min favoritårstid är snart här. Visserligen är denna tid åxå fylld med ångest, vad ska man köpa till alla i julklapp,,,,hmm pappa du e värst vad 17 vill du ha,,,,,,,? Ge mig tips.

Nä nu börjar jag jobba

hej svejs lingon fejs

Inga kommentarer: