tisdag 21 april 2009

Helsingfors och guds gåva till bloggar


Ja jag kan ju inte direkt titulera mig som den mest hängivne bloggaren i landet men det är ju inte alltid tiden räcker till ja inte orken heller. Mkt funderande har på sista tiden ägnats nära å kära sttora och små problem och även endel nöjesaktiviteter. För på fredag börjar resan för att på lördag strosa längs helsingfors gator. Hoppas jag inte känner mig som finlands lilla My, Katarina på jobbet tyckte att det var henne som jag var mest lik när vi skulle göra vilken figur är du test på FB, kee och gissa vem jag blev jo Arne Waise,,,,,déjà vu ,,,, ja skit samma tror jag nämnt det tidigare,,,,Ska bli rätt så härligt måste jag säga. Även om de bara är för en weekend för på måndag är det Clarion igen som gäller, kurs kurs i dagarna två. Sen ska väl allt vara tillbaka i det normala igen. Fast vad är det normala för oss? En dag ser de ut så den andra si men tillbaka till rutinerna iaf.
Mina finaste vänner tänker bryr och håller av er
Pöss på er alle

Inga kommentarer: