onsdag 15 april 2009

work work work

Premiär bikade till jobbet igår riktigt härligt dock lite kallt om fingrarna då mina fingervantar lyser med sin frånvaro, suck! Ska aldrig klaga på Olivia om hon någon gång tappar bort vantar på dagis, vet att det är ett rätt hett samtalsämne bland föräldrar suck vante borta flera udda par osv... men nä nu e det mamsen själv som förlorat sina. Hur som efter jobbet mötte jag upp Petter och Johan som följde med å hämtade lill stumpan på dagis, hakade på hem (får passa på å rå om lillebror så mkt som möjligt när han är på hemmaplan) Idag blir det lite lite kortare dagtyp en timme. Får se hur det känns ikväll om det får bli en STOR STÄDNING, är rätt trött på kvällarna men jag vill ha de rent å snyggt i min lilla vrå iaf, så de e till att ta tjuren vid hornen.

Nä nu e de en kvart kvar till jobbstart å jag har en date med kaffe maskinen först.
Å Olivia älskade grattas så klart på namnsdagen
see you

Inga kommentarer: