torsdag 23 april 2009

nu börjar det ge med sig, tänka sig

dagen innan avresa verkar de mesta vara klart, att allt ska stula, ändras, tjorvas in i det sista, bara en sak kvar,,,,bilen hmm men vi har ju en lösning med vi väntar å ser på en bättre sådan hoppas. Så imorgon bitti bär det av, helsinki here we come! esa peittä eller hur stavas det, man har ju läst detta ett otal ggr när man besökt muggen men stavas hmm ja skit samma. Såg nyss Rompa skrev helsingfors ..... skruvhult, han är nog lite impad över detta SKRUVHULT, fan va jag längtar tillbaka dit imellan varven så himla trevligt ställe, å världens bästigaste pia miss her to. Lina du får styra upp skruvan du ;-)

Idag har de vare en lugn dag igen, lite packa, klätt på soffan vitare å finare ren iaf. glad över det.
Alex kommer senare på besök, underbaraste alex you are an angel, you now it!

Nä jag har noll skriv insp. får se om jag får nå ryck innan morgondagen, kanske annars får vi se nästa gång om jag e på finsk mark eller hemma igen.

1 kommentar:

Macknow sa...

Vad kul att du bloggar!
Japp imorgon och på Måndag ska jag jobba på Bullerbyn...Öppning imorgon.
Ses imåra bitti. Kaffet är klart när ni kommer =)