onsdag 22 april 2009

VAB

Är hemma med en förkyld Olivia idag å igår, suck måtte de bliva bättre men det tror jag för de är redan lite lite bättre än igår. Har Preppat soffan med VANISH (Överdos faktiskt) för att sedan hoppas tvättmaskinen gör att den kommer bli skinande vit igen även om jag tvivlar. Har tvättat alla kläder åxå, får passa på med dessa trissta göromål när man måste vara inne å hemma, inge kul, blir lätt lite rastlös å vara inne hela tiden men de viktigaste är ju att lillskruttan kryar på sig ju. Kan avslöjja att jag med har lite feber...resfeber, som jag skrev igår ska de bli jävla skönt men som alltid grubblar man i hundra tio, packning, tider å sen fan jag ska surra engelska å å jag kan utan att bli röd om kinderna säga att utrikiskan inte är av den bästa hos mig men det ska väl ge sig. Ska ta å röjja lite här hemma medan lillgumman sussar, trött snorfia hon.

Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hanna! Hihi, äntligen en blogg till att följa =) På fredag bär det av... ska bli SÅÅÅ kul! Ses imorgon kväll då=) Kramisar från Vanja