onsdag 27 maj 2009

Gud pissar på oss....

....så var regn å rusk här, jag som hoppats på en solstråle dag med utevistelse hela förmiddagen innan jag skulle börja jobba, SUCK har ist grejjat lite hemma i hemmet. Surra med mamma å hjälpt henne med mobilen å så. Ska snart med väldigt snabba steg bege mig mot dagis med olivia, JÄVLA REGN. Igårkväll gick vi en sväng upp till pappa å grejjade lite ute imellan regnet, bla gjöts en stubbe till huset som farfar håller på å bygga som ska vara utanför glashuset där, Olivia hjälpte självklart till med vattentillförseln både till betongmassan å blommorna, vattentjej som hon är. Har funderat lite på morsdag på söndag, smider lite på det ännu. Inget bestämt, har även sålt iväg köksmöbel soffa å soffbord till bror å. har ju haft dubbla uppsättningar ett tag vilket är lite onödigt. hmmm nä jag har ingen insp. å skriva.

Så jag slutar för idag..... NU ..........

Inga kommentarer: