fredag 15 maj 2009

Morgon stund med java å en snodd bellalista

Lovar du att vara ärlig? Ja Du heter: Hanna
Smeknamn: Har nog inget förutom handsken av kära farbror Jörgen då
Låt som när du är ledsen sörjer till? Himlen är oskyldigt blå
Beroende av: Snus
Vem behöver du mest just nu: Inte vem men vad å de e kraft att gå till tvättstugan,,,suck
Vad tror folk om dig? Att jag är liten på jorden med stor i ordenStämmer det? nja jag vet inte det jag
Vad får du oftast komplimanger för? krullet
Vad säger du för att imponera på någon?
Brukar du skratta för dig själv? ja det händer Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: jag har faktiskt förköp, lång historia om dans på Dollarstore haha
Var bor du? I ett gult hus mitt i Hackås, GA: konsum kallas det, önskar de va i mjölkdisken, give me milk!
Trivs du där: ja!
Äger du några converse: inte längre Sprit, cider, vin eller öl: Öl och cider, ibland nån grogg men fan inte vin bläää Brukar du bli för full: Mjaaa. Är Glaset halvtomt eller halvfullt? halvfullt, se de positivt
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Katter
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: Bli president Hur svarar du i mobilen: Beoro på vem som plingar det
Vem ringde du senast? Tomas Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ska kolla med barnvakt osv Antal timmar sömn inatt: 8 sällan de vart så många
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Alltid När mår du bra: Nu mår jag fint
När blev du fotad senast: I går
Hur känner du dig nu: Fint sa jag ju Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart å rött å blått å grönt å ja jag har nog ingen vanligaste, ja ska vara svart då kanske
Vad tycker du om fötter: bra å ha när man ska gå
Vad saknar du: Farmor
Hade du en bra kväll igår: ja!
Favorit dryck på morgonen: Latte
Rakar du benen: japp När brukar du oftast gå och lägga dig: Har blive lite sent på slutet men vid 9-10-11-12 beror på dag
Är du blyg? Nej eller ibland g
Sysslar du med någon idrott: Försöker komma ut å röra mig så ofta jag kan
Vill du hellre ha mail än brev: Ja eftersom posten numer verkar koncentrera sig ändast på brev i faktura form så ja tack till mail Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet ej men hoppas på de kanske, då slipper man leta så länge å mkt

Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Helikoptern

Är du nöjd med ditt liv: Ja

Är du bortskämd: Ja,

Vad gör du i morgon: Bastar
Vad är det värsta du vet? Lögnare

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på hur mkt som finns på kontot
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Vad längtar du till?
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Ja jag minns fasen inte vad de hette men jag köper de på kick i en godissmaskig färg, men skulle ha försökt finna nå billigare för de e så jävla dyrt
Vad är det finaste du fått? Min dotter
Hur gammal är du: förtfarande på 20 strecket men passerar det i höst 30års kalas
Tycker du om någon just nu: Japp
Om fem månader: Ja då har jag passerat 30, vare på bröllop, överlevt sommaren, å kasnke flyttat
Du samlar på: erfarenheter

Gröna eller röda äppeln: inget av de
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika beror på vad jag e arg/ledsen över
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 06.30 men lolan sover än

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta:klart de är
När grät du senast: I april
Vad skulle du göra om du vann en miljon: dra snabbt som ögat till utlandet

Bär du glasögon eller linser: inget av det, men borde använda
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: inte viktigt men i like it
När går du upp ur sängen en helgmorgon: samma tider som veckorna, är rätt morgonpigg
Har du piercing: Nej inte nu längre
Vill du gifta dig: hallå
Vill du ha barn: har en underbar dotter nu så jag e lite rädd å inte ha samma tur med fler barn
Solar du ofta: När vädret tillåter
Är du bra på att laga mat: NEJ
Är du flygrädd: 2 fucking jävla vodka å apelsinjuice JA de e jag
Hur vig är du: skapligt faktiskt
Är du musikalisk? Lika tondöv som jag e klen på att kocka
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: hmmm tiptop, Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nä
Vad äter du helst när du ser på film: lite svårt att äta när man sover, jag somnar jämt till film
Bor dina föräldrar tillsammans: både ja å nej
Har du tandläkarskräck: har haft men mkt bättre nu
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: I perioder
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: försöker så ofta jag kan å hinner
Senaste låt du hörde: Lillasysters Umbrella

Inga kommentarer: