fredag 8 maj 2009

igårkväll

Japp mkt som blev klarlagt igår, underbart men har fått ett huvudbry som heter duga, har fått jobb men vet inte om jag ska ta det eller inte. Suck! Men jag har lovat mig själv att jag inte ska tänka på det ihelgen utan jag hoppas att en blixt ska slå ner i skallen på mig å på måndagmorgon ska jag veta ja eller nej, även om det lutar åt ja. shit ja nä inte tänka nu. Mer som blev klart är lillan så att säga, nu vet jag hur du vill ha det så då behöver jag inte fundera mer på det. Tack å hej lever pastej. Bara göra de bästa av det bästa för min lilla älskling.

Igårkväll var de mys pys i stugan, massa ljus, trevligt folk, de som började med wienerbrödsbak slutade med att jag, lina, (billy å alx ett tag) daniel, petra å kristian satt å spelade kort in på småtimmarna med the å kaffe å bobban i bakgrunden självklart smakning av wienerbröden, ja ok Hockey på tv´n först för vem ville missa vinst matchen mot tjeckien? :) Jihaa

Hur som var det en mkt trevligt kväll. ;)

Nä nu blir det nerbäddning i soffan framför en fransk film, minns inte titel men den verkar rätt mysig faktiskt.

So long kalsong

Jo såg på linas blogg som jag tyckte hennes mamma gjorde rätt i, hon har gett henne en magnet med texten "Waiting for the right man. Meanwhile, having a GREAT time with the wrong ones! "

Hon e bra BRA Pia, ja Lina med för den delen.

Tjingeling

Inga kommentarer: