tisdag 26 maj 2009

ONT i magen så mätt vart jag

Igår var det först jobb, kort dag för att idag vara ledig. Hur som efter jobbet igår blev det middag å form av något dött djur, brunsås å timjanstekta potatisar å gissa om jag vart mätt eller både jag å Rompa men efter middagen kunde vi inte hålla oss från gosaker så iväg till bua å shoppa loss på dricka chips å karra till filmen. Japp igårkväll var de film kväll i huset. En actionrulle som jag inte miss namnet på...kanske kommer. Blev en relativt tidig kväll iaf trots att de kunde få vara sovmorgon idag, men de var nog välbehövligt å sova lite faktiskt. Idag tänkte jag ta itu med Olivias rum å möblera de bättre, de är inte hundra bra där nu men ideérna har försvunnit. HJÄLP!!!

Nä nu Latte sen ringa momma sen GAAAAAAAAAA jag vet inte....inreda städa grejja....

Inga kommentarer: