torsdag 8 maj 2008

bortskämmmmmda flickor

Lika mkt som Olivia får har jag de med. Ja dagen idag har ägnats åt stadsvandring igen. Till hjärtat blev det ju en del igår, strumpor, en massa tröjor å hennes första skor som sagt, har kollat in galonisar å, snart dags, didriksson har ett fint sätt som inte verkar så klumpigt heller. Mkt fint. Själv har jag blive bortskämmd med linnen, hood jacka självklart mitt favvomärke, ansikts cream å hårband. FINA FINA saker. kvällen blir soft, meningen att grillning stod på schemat vid en liten tjärn men oj så slack så de blir softa även denna kväll...e ju en dag imorgon å.

Hittade en sak idag som jag tänkt köpa till min gos. Men inte riktigt säsong ännu så de får vänta en månad till tror jag. Ganska kallt idag förresten. brrr men inga dåliga kläder bara dåliga.....

Håller ni ställningarna där hemma föresten?

Auf Wiedersehen

Inga kommentarer: