söndag 11 maj 2008

Som min kära vän sa en gång...

Jag och Olivia mot världen. Så med eller utan någon annan kommer vi att leva, självklart med vår lilla fårtuss Selma. Känns skönt med alla fina i ryggen nu när allt e som de e, eller förhoppningsvis vare. Längtar till henne min fina flicka, men imorgon eftermiddag. :)
Har vare på vift nu ett tag, Skellefteå ja de e ju faktiskt en trevlig stad, mkt fin med mässor, god mat och shopping å hockeytittarkvällar och inte att för glömma guitar hero men halllllllllå va svårt!

Idag efter bussresan till ö-vik trampade jag mammas cykel å Petter bladesen i rull ner för domsjö till staden för att besöka äventyrsmässan med ett snabbstopp på Waynes för kaffe hos vår trevlige servetör, tröttade ut våra armar i lite klättring, så nu är Ökk´s hemsida besökt å imorgon skall medlemsskap lösas, eller på tisdag för imorgon e de ju ifs full rulle, då går stora flyttlasset från helvetsbyn Timrå hem till vackra jämtland å Hackås.
Me Love...

Nä nu ska jag ta å busa med min lilla lillebror som inte e så liten längre, väger säkert 15 kilo mer än mig, skitunge med moppemuche. haha

Å Tack W för alla vackra sms, så snällt av dig, du får mig verkligen att känna mig som en prinsessa.

Inga kommentarer: