söndag 4 maj 2008

konstigt hur vissa

verkar agera...prioritera, men det har ju märkts förr ifs. Förlåt gnäll men de handlar fan om de viktigaste i mitt liv iaf.
Sen kan man ju ha många åsikter, finna mkt olika versoner förvrängningar och många olika tolkningar men de spelar ingen roll, fokus på problem, e de så jävla svårt. Sen när en människa ljuger så e de inte alltid de märks men de finns just en jag verkligen ser å hör de på direkt, ja de e skrattretande att de faktiskt försöks ljuga,,,, Ja nog om detta de skall inte läggas dålig energi på.
Framtiden är de som gäller, den ser jäkla nice ut måste jag säga, tittade som sagt på dagis till gumsan i fredags, fint nytt å fräscht, trevlig personal. Där kommer Olivia å trivas, hon får ju även släktingar där. Även om jag önskar att hon skall vara på dagis så få timmar som möjligt så vill jag ju ändå att hon skall trivas å längta dit efter en helg eller annan ledighet. För vart är de människor lär känna nya människor? jo på jobb, skola, dagis.
Idag, ja blidde kvar hos familjen Gravid inatt å dagen idag hoppas jag på vackert väder å lite utevistelse innan avresa till norra vidder startar.
fis på er alla

Inga kommentarer: