måndag 12 maj 2008

äntligen Hemma

Blevväckt 02.50 imorse av papp för att se sista perioden på hockeyn för att senare åka mot jämtland, 06,30 knacka på marinas dörr där vi skulle låna bilen för att få hem mitt pick å pack till sköna jämtland från surålet timrå. Sgt å gjort svisch nertill skitstället å hem igen, me
grejer fulla gården kommer mitt olivia hjärta, kärleken mammas, go å glad som vanligt, så härligt att se hon bli så gla för både mig å peter när hon vare i från ändra av oss, vi 2 är ju ändå domviktigaste personerna i hennes liv så. Ingen kanågonsin säga nå annat å hon e ju den viktigaste i mitt å, men de behövs ju inte sägas. Mitt lilla gryn, ja min kära bror å kära svägerska bar så jag vet inte vad medan jag tog emot O. senhar resten fått stå tills hon sött somna i sin säng. jo vi prova dom nya allra första skorna å, perfekta va dom, foppa tofflorna var lite stora men de hade jag räknat med å. Imorgon blire dagis besök igen, så härligt dagis helt nytt å fräscht. Nä nu s jagsova.

tack W för alla sms å mms idag igen, you make me feel like a flower, ja du vet vilken å ;)

PUSS KRAMMMMMMMMMMM

Inga kommentarer: