måndag 3 november 2008

fy fan så less jag ....

.....är på detta jävla hello kitty skit som ska säljas, trugas på å fasen vet vad. Snacka om att tvinga på föräldrar att köpa den där kattgrejjen, för ungarna ser ju den söta lilla missen med rosa lila färger till å älskar ju den. Men inte jag å jag hoppas inte Olivia någonsin faller för sån skit, visst jag har full förståelse att ungarna faller för det men det e som med harry potter sagon om ringen å gud vet vad, massproducera truga å föräldrarna köper för att slippa tjatet, jävla klyftigt ja det e de, speciellt för dom som säljer ne. men vi som nekar våra barn detta å ser de ledsna ögonen då. TACK SÅ MKT! Nu kan jag skratta mig lycklig att jag inte är där än, men de kommer de e jag övertygad om tyvärr. Hur som jag ska fan se till att jag får bokstavkombinationen för HATA HELLO KITTY AB .......... VD !!!

GO NATT

Inga kommentarer: