lördag 8 november 2008

jag har tänkt, jag tänker å jag kommer

Japp åter i etern med nå klyftiga små ord. Har jobbat jobbat jobbat, skrattat å tänkt. Fiffi, blöjjor, förlossning försmå dörrar osv....Kan ju inte annat än säga att vi e en bra härlig grupp vi 4:or och 5:or. Jag trivs! ungefär som fisken i vattnet.
Annars har veckan mest vare lugn, haft 2 hockeykvällar med pappa, Petter har spelat likaså sverige (Karjala,,,,gick ju inge vidare men de får väl ordna sig idag mot tjeckien) Petter han därimot grattis grattis, du gör mig stolt.

Madde puss på dig, du e en ..... ja precis jag vet :) Men du e det, å vad som än du vet det å så ..... ok?

Häromkvällen hade jag ett smtal på si så där 1.5 -2 timmar, fick mest höra tjat oro rädsla över att otrohets affärerna dina skulle avslöjas, men du sanningen segrar alltid i slutändan så ja du lilla du,,,,din huvudvärk ditt problem jag har nog med att må gott å vill inte att du ska ta mer energi av mig, sen kan man ju undra över andra saker som borde vara viktigare än att du far runt å "flänger". Väx för 17 väx. För de finns ju något VIKTIGARE än ditt tjat, oro rädsla!!!

Jo igår hämtade jag Olivia på dagis ilag med Petter som mötte upp mig efter jobbet, bror och morbror Petter. Underbart, som jag saknat! Mamma å Peppe är hemma över helgen å de e så JÄVLA KUL så efter dagis bar det upp till torpet å där vare middag, mummms va gott de var. Olivia åt som en häst travar. MYS MYS! sen vare gå träning innan vi pyste hem å nattade lilla pruppis. Sen hade jag å P film å musikkväll, han sussar ännu gott vilket e förståligt, klockan e ju inte så mkt. Borde kanske göra de jag med eftersom O somna om men jag ska ta till å fli iordning lite nu ist. Lite å stå i idag å så bäst å sätta sprutt, ikväll mari, robert erik (tomas?)

Nä STÄDA, duscha och sen det där andra. Plus kvällen då förstås.

tjingeling

Inga kommentarer: