söndag 16 november 2008

Söndag söndag söndag

nu ere ju två veckor prick tills adventsgrejerna är framme. jaaaaaaaa jag vet tjat tjat men jag vligen längtar att få mysa i julekänsla. Har iaf slagit in alla julklapparna nu, eller nästan alla några få oköpta ännu men de e lugnt det! Hinner de senare. Var ute på prommis idag å passade på å passera banan, hade en förhoppning att den va spolad eller iaf påbörjade spolning men gråt, ne de va den inte. Å riset jag skulle hämta blev inte heller hämtat, men kanske får ta de nån dag i veckan ist, på tisdag kommer papsen å då ere hockey kväll igen.
Olivia ja hon knatar på, så duktig hon är. Provade lussekläderna å julklänningen idag på henne å hon va såååååååååå fin att man kunde gråta. Å de gjorde ju inte saken mindre i längtan till jul, men men den som väntar på nå gott.
Kvällen trodde jag skulle bli i slappartecken men tror faktiskt jag ska plocka fram strykbräda å gå igenom lite textilier i form av kläder som ska få sig en omgång.

japp så får de bli.

hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa! Inte långt kvar till advent! (Jag satt upp mina röda fina jul-pys gardiner idag, kunde inte vänta! hahaha!)