tisdag 11 november 2008

idag är en dag då dagen börjar på t

lördag spenderades i S-vik från fm å en bit in på dagen med bla dollarstors shopping å skridskor, gissa om Olivia sken som solen i karlstad när hon å moffa åkte en par varv runt banan. Blir nog en hockeybrutta de här, för hon e även som en hulligan på sidan av rinken, nävarna i plexit å hej å stå stim. Hade ju lite grejer som skulle ha ordnat men dessa äro flyttade på pga att ..... ja skit samma ointresse .... pålitlige du :)

På kvällen bar de iaf iväg till fjälls, Vemdalen, FORUM japp n i duschen i ljudet av olivia å momma lekandes inne på rummet, på med dansblåsan, min nya lilla svarta fina klänning. Provade på morgonen å bränna lite låtar till bilen påväg upp men hej å hå, va klent de gick, tur Tomas dök upp å var musikräddaren å data expert. knapp knapp å två skivor va grej. Sen innan avresa tog erik mari robert å dök upp strax efter ängel madde å aina. Hur som blidde de en styrketår, minttu black, eller två blev de faktiskt. Jag som inte e så förtjust i snapsande fick faktisk ge mig med att det var ganska gott. Ja ja väl iväg med endel kisspauser under resan stannade vi för mellan klövsjö å vemdalen å hämtade upp micke, gamla kära timråman och hans kompis. Long time...
sen iväg till en lgh som jag förövrigt lagt tätskickt i på förfest, å vem där? jo Karro, hallå på samma fest haha gissa om förvånade blickar å glada miner. Hur som var kalaset kul med karaoke å en massa fläng.
Hur som bar de av hemåt rätt tidigt, va hemma vid 1.30 tiden å ja, allt avslöjas inte.
Hur som en himla kul kväll.

endel av de bilder mari tog.
I söndags bar det av till farfar på farsdagsfika med efterföljande tripp till torpet för de samma, tårta/middag innan mamma å petter skulle åka hem till Ö-vik. Saknar redan. !!
Blev en skapligt tidig kväll för både olivia som förövrigt är en hejjare på att gå nu och för mig, eller soffa å tv tittande iaf.

Måndag trötta måndagar, inte mkt att berätta om men en jäkla massa på jobbet e de iaf. Å ja en massa surr å fniss om helgen så klart.

Tisdag: TÅRTA på jobbet hallå hur gott e inte tårta, varför jo för vi jobbat så bra å klarat vissa mål. MUMMMMMMMMS Teckning av olivia på dagis har de blivit å, vilken konstnär hon är mitt lilla gryn. Hennes andra, första fick vi i fredags.

Nä nu ska jag ladda för martin timell ska hälsa på i min tv-ruta. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi vad du haft skoj utan mig då;) Pusssssssssssssss

Marina.