lördag 22 november 2008

utmaningar i bloggvärlden, ??

Ja vad tycer vi om dom? varför gör vi dom? är det för att vi på nå vis vill avslöja oss själva utan att säga de rätt ut eller gör vi dom för att vi inte har nå bättre för oss.....för min del är de npg inget dera eller kanske både och, visst jag har säkert bättre saker å göra än det men endel grejjer e ju faktiskt bra skönt att flytta till morgondagen, åja visst kan man väl avslöja saker om sig själv, sin dag osv för å slippa berätta 1000gr vad dagen handlat om.
Kan säga att denna vecka vare mkt tung, tung tung tung fuck fuck fuck så tung, skallen har haft besök av TOR å hans bankande hammare, halsen har nog lega å svält upp som en hypernötallergisk typs hals som även blitt drappad av miljoners knivhugg å nu kände snoken för att rinna till. TREVLIGT. Men tur de finns Ipren annars vet det gudarna hur de skulle gått på jobbet. Har iaf lyckats tage mig till Torpet för att kolla om easton ville ut men icke, kattskrället ville inte ens visa sig, nänä stanna inne då i å skit i din potta. iväg på bua, lördagsgodis till lolis balolis, min lilla godunge som knatar på å gör massa framsteg varje dag. GUD i London vad det händer saker nu, helt otroligt att det kan gå så fort.

Nä nu jävlar ska jag ge igen på skallen min, Iprenmannen ska få bekämpa den satans dunkande planeten. tjo hej svejs

1 kommentar:

Anonym sa...

Går hon nu lilla Olvia?
Va skojigt =)