måndag 3 november 2008

Måndag å sjukis...

Helvetes ont i halsen mmmm precis å en näsa som är totalt oduglig till att syresätta mig för att kunna funka som folk, så idag har det överdoserats nässpray tack för denna underbara andas meducin, kuckelimuck meducin skulla jag nästan kalla det. Hur som idag skulle jag ta mig till Ica för att inhandla lite juice å mjölk, (endast rinnande som får passera mitt svalj idag) så kommer ett efterlängtat sms, ja du har ett paket att hämta ut på just ica, lite plåster på min tvärtäppta snok. Å sen tack gud för att dom va som jag förväntat mig, alla tre faktiskt så nu e frågan vilken ska jag behålla SUCK eller kan det tänkas bli många tillställningar så jag verkligen har användning för dom alla tre mån tro? Ja hur som e min skalle inte pigg nog å tänka på det nu får ta tag i behålla, skicka tillbaka imorgon kanske.
I lördags bar det av ner till Farbror Jöjja med familj, där intog diverse alkoholhaltiga drycker för att sedan bege oss ner till puben där de var helloween kalas, kul som helst å en massa gamla polers man inte sett på ja hur länge som helst. Å MADDE DU E EN ÄNGEL PUSS PÅ DIG. Nä jag orkar inte uppdatera så mkt, jag ska gå å torka snoken nu, hej svejs

Inga kommentarer: