måndag 8 juni 2009

Besök från staden :) å Tack tomas

Jaha Måndag å REGN REGN Å REGN suck, Helgen har vare kanoners, lördagen startades med mys å pyssel med Olivia innan hon skulle till Tomas å Benjamin. Lämnade henne vid 14tiden för att strax efter hoppa i duschen tillsammans med en kyld pilsner. Alx å Evelina på plats å sterion på drog vi runt med borstar kammar hårtänger smink kläder å gjorde oss fina, typisk tjejigt i lyan. Efter ett tag kikade T2 å Mattias in å festen å kalasandet var ett faktum, lagomt sent kom vi på att de faktiskt var läge att äta något, ingen hade äte nå så fram med kebabspätt pasta å smack så fick vi i oss lite föda. Tog en tur hackås runt (Linda å Tomas, Tomas Strids förfester bla) innan vi tog oss ner på Kvarn. Väl där blev det endel pratande på engelska...japp Hanna surra engelska, men vad ska man göra när samtalspartnern inte kunde ett ord på vårt kära språk. Hur som funkade de med utrikiskan för mig, gjorde mig förstådd iaf. Hur som var de en bra afton som jag hoppas de blir fler av. Igår tog jag å hämtade Olivia å Benjamin vid 9tiden för att sedan lägga min röst på ett icke högervridet parti efter det hade vi en brak frulle, mumsade länge med kidsen innan de vart lite film mys i soffan å sen en tripp till farfar där de nalkades karrameller å överlämnande av digital kamera. Sen när Benjamin skulle hem träffade jag Atilla på ica, HALLÅ ATILLA va fan gör du i Hackås?? må vara hundra år sen vi sågs. Kul iaf. Olivia kvällade tidigt igår trött efter en lekhelg med benji. Å jag blev sittande i soffan med mobilen i örat och internationellt språkande :)

Idag nu snart är familjen Marina Westner på väg ut till hackås, ska bli superkul å råka dom igen, va hur länge sen som helst. Nä kanske ska röjja lite här hemma så man inte behöver skämmas över sitt hem...

See U Fuckers

Inga kommentarer: