onsdag 17 juni 2009

Yesterday I learned something I never thought possible

Igår startade dagen efter morgonbestyren redan kl 6.15 på jobbet, ja igår igen alltså, men en mölande värk i den avlägsna tanden kände jag mig ändå på rätt bra humör och dagen flöt på fint. När den led mot sitt slut var jag detsamma, hämta paket på Ica från ett jävla skitpostorder företag, ska aldrig gynna dom igen NÄ hälfen av varorna var slutsåld å varför i hela jävla helvete går inte det meddela på ordersedeln som man får direkt å nästan ALLT var skit fult, riktiga kärring kläder, UGLY behöll två halterneck klänningar och en behå, inga av Olivias kläder var med, SUCK skitföretag men men jag får ju skylla mig själv ifs, jo det finns två PO företag som oftast håller sig till vad dom lovar (hm och halens) ja visst dom har åxå en jävla massa stygga saker men inte alls lika ljögnaktiga foton och missar i ordern, eller jag har iaf inte den erfarenheten. ja skit samma igentligen är jag inte så jätte förtjust i denna form av shopping men fick väl en impuls sen är de inte helt fel när man har en dotter som växer för sällan är barnkläder misspassande så att säga.
Hur som packade jag ner kläderna igen och ska posta iväg dom idag. Efter middag å kvällning kom alex förbi på en java, mkt trevligt ja precis som alltd när hon kommer, satt å surrade en del å hon fixade mina naglar. girley shit U now. Tack gumms see u later today i hope. Sen ett tag efter hon gått hem kom Raf efter sen jobb, började fylla i lite papper som han inte riktigt förstod sig på sen hade han en liten pressent med sig å,,,,,en flarra rött vin, japp som ni kanske vet dricker....drack jag inte det men det är ju faktiskt tanken som räknas, han visste nog inte riktigt det men vi skulle iaf testa så fram med två glas å Ja dra mig baklänges det gick ner riktigt nice, så sittande i soffan å surra skit till långt in på natten med en urdrucken vinflarra kändes det välbehövt att stänga ögonen vid tre tiden, GÄSP men inga problem att stiga upp när lillan vaknade vid 6.30 faktiskt, ifs var jag lååååångsammare å drack kanske två glas bara men jag vet vin= skallebank men icke,,,kanske kommer sen? Ok jag kommer kasnke inte bli någon högkonumtions vin drickare men det var inte alls dumt, kanske berodde på just den sorten. Hur som har Raf åkt på jobb nu å jag å Olivia har badat ressat undan lite å nu väntar snart dagis, men de är ju pippi på tv (alla barnprogram är pippi för Olivia) så ett tag till får gå innan kläder å dagisfärd startar.

Imorgon nä skojja i övermogon är de ju midsommar afton å jag ser framemot detta, ska stryka stumpan finklänning idag å BE till vädergudarna att hon ska kunna få ha den då, en liten rulta som e rätt tokig i att plocka blommor ska få dansa kring stången kan de bli vackrare?

Love for all

1 kommentar:

alx sa...

Du är världens vackraste människa!!