fredag 12 juni 2009

ons, tors, fredag...Idag ler solen trotts att det droppar från skyn

för idag är det fredag å jag har längtat, både för att det är just fredag å jag för att ikväll blire mys. Lövlyyyyyy!!! Blidde inte igår då stackarn låg i sjuksängen men den som väntar på nå gott....

Igår när jag hämtat Olivia kom min lilla lillebror på besök, japp hemkommen från Ångermanland. Även det lövly, härligt å rå om han lite även om han hade lite brott till Johan. Olivia vart iallafall helt överlycklig å till sig, gjorde sig till, apade sig å var helt tossig. Hade tänkt att de skulle bli en tidig kväll igår men ack vad jag bedrog mig, fastnade med en order på lite nya kläder, på msn och ansiktsboken till alldeles för sent. OJOJOJ. Tur Latte finns :)

Idag är det jobb igen, härligt både onsdag, torsdag å fredag å sen igen på måndag halva dagen innan jag skall åter till tandläkarn å dra ut den hemska tanden som jävlats med mig i flera års tid nu. Så på måndag kommer jag älska tandis bara för att jag äntligen funnit en TL som begripit att den hemska inte går att spara på längre.

Nä nu e re dags å börja dagen på mitt älskade jobb, ja jag trivs fantastiskt bra här, underbara kollegor, fantastiska lokaler å relativt trevlig överlag.

Malina marochka, Alex, Lina, Rompa, Robban å alla mina andra vänner. PÖSS PÅ ER
MY WONDER FAMILY pöss på er med.
Ja alla fina snälla människor en pöss för er alle

tjing å trevlig helg

tra lalalalalalala laaaaaaaaaaaaaaa

Inga kommentarer: