måndag 15 juni 2009

Nu har vi gjort slut å separerat......

.........and i hate You your motherfucker, ja å ont som fan kan jag tala om att det gör. Men jag är enormt tacksam för Kjells hjälp att få bort dig från mitt liv, vill aldrig mer se dig din hemska eländiga pain as-hole fucker ,,,,, många svordommar ja jag vet men jag har gråtit så många onda tårar över dig så ont jag haft tack vare dig å i så många års tid FY FABIAN men äntligen en man som gjorde vad jag längtat efter, avlägsna dig från mitt liv. Sitter i soffan nu å gråter lite för ont gör det fortfarande men jag vet imorgon är det bättre å nästa dag kanske de e rätt bra å sen ja bättre bättre å BRA!!! Ja denna skitapa har varit med alldeles för länge, kan inte förstå varför men förra vecka sa min räddare i nöden att denna ska du inte drass med längre vi ser till att den går veck på måndag, kom till mig då vid halv 2. kanon så idag for jag ner till kjell å la mig i den inte alltför komfortabla grå/blå fotöljen å snabbt hade jag en sned mun å en drös med tänger i munnen, ja de e lite smidigare än en tråd å en galoppernade Lukas kan jag säga förstår inte vad astrid tänkte på när lina hade sin värk, hon skulle ha fått Lina att åka till Kjell, kände inte ett smack varken bedövning eller klyvningen av tandjäveln eller utdragningen, ja ok NU känner jag aj aj aj men inget jag inte kommer överleva. GLAD att vi separerat å att den inte kan göra mig illa mera. Annars kan jag berätta att dagen vare lång, var på jobbet 6.15 idag för att hinna med lite innan jag slutade kl12. efter tandläkaren passade jag på å hälsa på jeaqueline å jörgen innan jag hoppade in i pappas bil som tog mig till dagis för att hämta en liten tuss, en trött å lite grinig sådan. de var ju såklart en tidig morgon för henne å men tur de vart tidigare än beräknat hon fick komma hem vilket medförde att hon fick sova tidigare å, redan vid halvfem strax efter middagen började hon fråga efter välling så de var ett å göra å sen har hon sussat sött. Vilket jag med ska göra nu efter lite halvdvala på soffan hela kvällen, så imorgon håller jag tummarna, mindre smärta.

So see U bye bye

1 kommentar:

Ulrica sa...

Skönt att bli av med det j***a eländet förstår jag.

Ha en bra dag.