lördag 13 juni 2009

Jobbat, regnat och delat en flaska fruktvin med alex

Japp så har lördagen gått, har vare å jobbat några timmar idag, så mkt på jobbet nu så de var bra att momma å moffa kunde ha lolis nå timmar medan jag var på jobbet för att försöka få undan lite iaf. Tack snälla ni!
Olivia har även denna helg fått superfina pressenter av dom t-shirt å pantisar och när de var till stan vart hon bortskämd med leksaker,,,,ojojoj vad månde bliva, ifs så har ju de flesta barn två biologiska föräldrar i sin närhet som de blir bortskämda av så jag e bra glad i all kärlek å allt som hör där till från andra människor när fallet inte riktigt är så här,,,,,, och även av öviks grannen Inga fick hon jätte söta sticketofflor, Tack snälla Inga, jag vet ju inte vem du är men dessa var mkt söta å jag hoppas få råka på dig så snart vi kommer på besök uppe i Övik.

Sedan efter jobbet rusade jag med raska steg hem för dusch å mathandel innan Olivia kom hem, ja då de dröjde lite innan hon kom hann Alex å Benji titta förbi, blev sittandes med lite fruktvin som vi dela på, mysigt å gott. Nu sussar Olivia å jag sitter å bloggar medan jag väntar på att Raf s´ka komma insusande. Ja Peppe bubbe, älskade lillebror varförbi en stund med blööööta kläder å nerdränkt fika för att sedan pysa hem med moppen. Så glad i när han e hemma. Saknar mkt då vi inte bor på samma ort å inte kommer göra på mkt mkt lääääänge.

Nä nu ska jag ....

HEJ HEJ HEJ SVEJS

Inga kommentarer: