tisdag 2 juni 2009

helgen som varit


med strålande sol kunde knappast varit bättre.

På fredagen hade jag å Olivia en hemma dag med riktiga hemmasysslor, ja precis städa, pyssla mysa å hmm ja jag vet inte allt för att sedan bege sig mot Näcksta å Katarina med familj innan vi tog oss på Jobbet för middag, kanonmysigt även om de faktiskt blåste lite kallt trots att vi inte satt alltför långt från grillen. Väl hemma satt jag å eve å surra till en bit in på småtimmarna. På Lördagen valde vi att ta oss in till stan då skor till eve inte kunde finnas till hennes outfit samt att hon var utan i stort sätt allt, så sagt å gjort Torvalla, Lillänge å tillbaka igen på en par timmar å en par kassar för henne. Själv var jag ståndaktig å höll mig till mödvändigheter. Sen hem, duscha, sminka, byta kläder fnissa å Lämna Olivia hos omma å offa. TACK SNÄLLA för barnvakten. Hem igen hämta Eve å förbi grannen lena som satt på hackås bästa balkong iväg igen till bror och company för att sedan sätta ner våra rumpor i två 2bilar som styrde oss mot dansen på fröjdholmen, japp gissa om jag hade ont i fötterna efter dansen å gissa om dom var BLÅ, jävla karlar lär er å INTE kliva på en flickas fötter eller sup er mindre full....morr pain gaaaaa men kul som fasen hade vi ändå trots klumpiga karlar... :)


Söndagen firades vi mammor på olika sätt hela dagen å kvällen å så men jag gjorde iaf premiär på vattenskidorna för året, underbart kul JIHAAAAAAAA i år blire mkt åka hoppas jag.


Nä nu ska jag fortsätta med lite städning. Tjingeling

Inga kommentarer: