onsdag 3 juni 2009

Im back...

japp sitter på jobbet just nu typ 40minuter tidig, kusin vitamin Therese drivade mig i blåsvädret eftersom hon skulle upp till Duved å ändå skulle ta denna väg. Blev inringd igår å skulle nog få tider resten av veckan, vet dock inte hur dom ser ut ännu men varje timma är en slant värd.
Hur som igår var en städardag igen, både hemmet å Selma fick en påbörjad duvning.
Selmagumman är nu rakad, duschad å kloklippt, tack Alex å daniel för det. Nu är hon den finaste av fina igen. Hemmet å tvätten är inte riktigt klar men nästan....eller en bit på väg.
Har under två nätter/dagar haft Billy och Ludde inneboende. Funkat bra må jag säga även om man inte är hundra van är de rätt mysigt å :)

På söndag kommer jag gå iväg å rösta å jag tänker inte rösta blått

3 kommentarer:

Lina sa...

Det tycker jag fler borde göra.. Rösta! O inte rösta blått! ;) Looove Youuu!

Hanna sa...

löv U too baby....

Alx sa...

tack för hundvaktandet babeeeeeeeeee! LÖV JU!