onsdag 10 juni 2009

Ont det gör ont....

Igår var jag till tandläkaren med samma gamla tand som alltid jävlats för mig, har aldrig förstått varför dom inte drar bort skiten med en gång, nä man ska åka ut å in tio tusen ggr med den så dom får sina tusen lappar. Men nu var jag till en ny tandläkare å han sa direkt att vi tar bort den men först på måndag så pencilinet som jag skulle äta hade hunnit tage hand om inflamationen lite. Så nu knapras det pencilin å pain-relieving, gör förbannat ont i den där satans tanden, eller de e tandköttet de sitter i. AJAJAJ Grååååååååååååååååt. Tack snälla Alex som hjälpte mig igår så Olivia kom i rätt tid till dagis och att jag då kunde ta en buss som passade med tandis.
U ARE AN ANGEL! Å tack för tolkningen ;)

Idag fyller lilla Rasmus Tonåring å blir stora Rasmus, my good så stor han e stora killen. Hoppas han får en super duper dag. GRATTIS till han.

Var till pappa igårkväll å klippte gräs, gungade å hängde lite. Skönt att det var uppehåll å att solen ville vara social, men idag ser det ut som att de blir pissväder igen, SUCK! va fan de ska ju vara sommar nu?? eller har jag missat något?

Idag tänkte jag att de får bli några turer ner i förådet å rensas lite där, ner med saker som väntat på det här uppefrån så vi får plats.

Nä nu ska vi göra oss lite iordning för att ta oss lite frulle innan det blir turen till dagis.

BYE BYE

Inga kommentarer: