torsdag 29 januari 2009

arg irriterad och orolig

var iväg till älskade farfar nu på EM, han berättade att han hade så ont i armarna och att sjukpersonal vare där på morgonen och att han skulle få värktabletter så han grejjade natten av distriktan som senare skulle komma. Men halv4 när vi var där hade de fortfarande inte komme någon kände jag irritationen stiga så jag ringde och efterlyste dem, va fan man ska väl inte behöva ha så ont som han har utan att hjälpen som utlovats inte kommer, VA FAAAN ja som sagt när jag ringde vart kvinnan i luren som förövrigt hade vare där på morgonen riktigt förvånad och arg över att han inte fått besöket av dom, hon lovade ringa dom direkt samt att hemvården skulle komma också under kvällen. Så nu hoppas jag verkligen dom gör det, annars vet det gudarna vad jag gör, blir så irriterad, man betalar skatt, man tjänar sitt land å fan när man blir äldre ska man inte få hjälp, in med mer personal i vården för i helvete, jävla moderatsamhälle. Reinfeldt VAKNA!

1 kommentar:

Linn sa...

men va i helvete!!
Va fan tänker dom på? eller just de, dom tänker kanske inte, vad jävla nonchalant.