onsdag 7 januari 2009

avundsjuka

ja hur många skulle igentligen säga att dom är avis på Blondinbella? Sveriges mesta bloggerska, med ofantligt många läsare varje dag´. Tror inte många vill/vågar erkänna det, det finns ju mkt om henne som man själv kanske tycker e hmm ja vad ska man säga? inte håller med om, gillar osv. exempel så är hon väldigt ytlig, läste precis i hennes blogg att hon var ytlig å ville förbli det, hmm ja ,,,, SE JAG erkände att jag läst hennes blogg, ja åter till ämnet ytlig, hon är moderat (blääääka) hon använder päls, ja ok jag är ingen djurrätts aktivist men kunde jag välja mellan fusk eller äkta päls är valet givet, fusk, fast ifs har man dröpt djuret för mat så kan man ju lika gärna använda pälsen å, hmm klurigt ja hur som hon använder pälsjackor ,,,, ugly!! Hon är hmm ja hon har en rätt knasig attityd som få tjejer klarar av, jag tror säkert jag inte skulle gilla henne irl men hon bloggar bra, ja de finns mkt man kan haka upp sig på när man läser bloggen, undrar om de är därför många följer den, för att reta sig på henne? Hon är säkerligen hatad lite här å var bland sina jämnåriga, ifs så har jag förstått att hon inte själv är så vidare förtjust i kenza heller också en yngre bloggförmåga, lite avundsjuka mellan dom kanske? eller har de lagt sig nu kanske? Ja hur som föredrar jag att läsa bloggar om och av nära å kära men ibland kan de faktiskt va rätt skoj å kolla dessa kändisbloggar, många e bra å dom har ju vare smart å satsat medan tider är på denna karriär, de finns ju stålars i det tydligen.

ja hur som var de kanske inget viktigt i detta men jag skäms iaf inte att jag läst bloggen.


Å ni där nere, fan vilka sanningar ni kom med :) känn er älskade å ha ett gott samvete.

en annan sak finns det verkligen rent mjöl i påsen :)

tjingeling

Inga kommentarer: