måndag 19 januari 2009

måndagstrött

är nå så fruktansvärt trött idag, redan ...de e ju måndag och hur ska jag jag inte vara på fredag då...ojojoj. Ja ifs så har jag lite å se fram emot så jag hoppas tröttheten övervinnes med mina se fram emot planer. På fredag loggar jag ut l tidigare på jobbet, hoppar in i en bil som tar mig till västernorrland, japp mot övik fördas vi. Lördagen å söndagen kommer att spenderas på swedbank arena för lite hockey hejjning, längtar!
Lördag kväll blir det utgång, men först en fördrink hos M innan vi beger oss ut på olles eller cover club. Längtar redan :)

Dagen idag har varit en rätt lugn dag på jobbet, hann undan allt vilket känns skönt. Må hinna ner i tvättstugan om vi ska ha nå kläder med oss, shit må springa ner å kolla tider....ouppss see you.... bra undanflykt till min icka ha lust att skriva,,,,,,

Inga kommentarer: