fredag 16 januari 2009

VAD HETER DU: Hanna
KALLAS: Hanna, mamma
VARFÖR: För att jag heter det och jag är det
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jobbat bla
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Är inte så mkt kvar av dagen men mysa i soffan, se tv
VAD VILL DU HELST HA NU: en snus
VAR ÄR DU NU: i soffan
SAKNAR DU NÅGON NU: ja mkt
RÖKER DU: Nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: idag faktiskt
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: har inga speciella, ev ska vi till näcksta
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: vita
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: nja jo kanske lite men jag vet inte
VAD GÖR DU JUST NU: Ja vad tror du?
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: det är väl alla?
ÄR DU BLYG: nä eller ibland kanske
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 5.30
NÄR KRÄKTES DU SENAST: minns inte
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: this is the life
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nej
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej
HAR DU GLASÖGON: Ja.
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej men stockholm är ingen dum stad faktiskt
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Oj den listan kan göras lååång
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Lets dans
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Beror på vem
HUR SVARAR DU I TELEFON? Ja de e hanna typ, eller vet jag vem de e kan det vara olika
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Hockey bla
HAR DU DVD-SPELARE? Ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? spindlar och psykopater
HAR DU GOTT BORDSSKICK? om man bortser från spontana matkrig så e de väl inte så jätteilla iaf
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Underarmar, uppförande och tilltalande kläder på vederbörande (inte skinnjacka, eccoskor o liknande)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Halsen
KLIAR DET NÅGONSTANS? Jävla fråga nu började de klia i pannan
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? nä de e inte färgerna som avgör utan modellen
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? hmm de va länge sen men den första var en ringo
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Olivia så klart
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? päron
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? ögon kanske, underarmarna
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Ja jag försöker vara duktig på det iaf
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? var inte halva tonåren en sån period, idolkärlekarna haha
VAD KÖPTE DU SENAST? mjöl, juice, frukt
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, verkligen, lite väl tidig kan jag tycka
HUR KÄNNER DU DIG NU? glad å myspysig
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? svart brunt vitt blått rött ja jag e rätt ombytlig i färger
KAN DU LAGA MAT? Nä men jag behöver inte kunna det heller
VAD PLUGGAR DU? Lite praktiska framtida nyttigheter
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? nä de e inte skolan jag pluggar i
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? jo
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Ja å jag har det nu med
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? beror på
ÄR DU ENSAM NU? nä
VILKET SPEL SPELADE DU SIST? guitarr hero
HAR DU BRA FANTASI? blir bättre å bättre :)

Jag stoppar själv där ids inte mer nu hej hej

Inga kommentarer: