onsdag 21 januari 2009

takida

Alltså Takida jag kan inte förstå att dom inte var nominerade till en grammis, jag kan nästan våga huvudet på att dom skulle va de om varie ett stocholms band eller liknande, men norrlänningar som dom är så fick dom "nöja" sig med att köra Curley Sue i inledningen av tv sändningen, jävla skit. Hur som youtubade jag fram inledninguppträdande å de e fasen så man ryser, de e så bra med Immanuel Gospel. Tycker iaf att dom var värda att få nominering, hur mkt har inte Curley Sue spelat på radion under 2008 igentligen, eller Handlake Village å för den delen. Grammis e som en himla flytkorv, som skit å går inte spola bort, nä de kommer åter hela tiden med just skit.
Idag börjar jag jobba senare, har ett möte innan jobbet, så lolan får sovmorgon hon med, skönt. Ja å jag hade kunna sovit med men icke, blidde väckt SUCK :( ifs så får man lite gjort eftersom lolis sussar gott ännu, ja vad har jag fått gjrt då haha inte ens nattlinnet har bytts ut mot kläderna som skall värma min kropp,

Angel säger-suck HANNA slit dig från datan nu å byt om dra ett sträck på ögonen å gör en kopp kaffe så du vaknar.

Devil säger- Fan Hanna you look like hell, sov ett par timmar, strunt samma om du försover dig, ingen bryr sig i de om en par månader. Inte heller din frilla senare idag på jobbet, den e ju ändå som ett ända rufs.



Inga kommentarer: