lördag 17 januari 2009

La dolce vita


Men gudars satt idag och tänkte på ålandskryssningarna jag vare på, eller rättare sagt pratade med Matte om dom, har ju åkt "hans" båt 4 gånger av 5 när jag båtat åland å nu på körslaget kom just den låten, den som dundrades i hytten 3 av resorna, ja den går aldrig ur, La Dolce Vita, spelar ingen roll men första jag tänker på när jag hör den e just de då. Å med leende, har nog lett inombords varje gång sen jag hört den sen då. FAB. Åkte även båten utan den låten en gång å de ler jag åt med, å shit fel **** eller hur var de ? Marina robban å christian?
HAHA

Har ju campat Åland å, fantastiskt va fint de e i mariehamn, skulle lätt kunna bo där. Vem vet...

Ja jag vill leva la dolce vita,,,,,,,PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

ASG det får vi göra snart igen fan va skoj det va! ;)
Ha det gott kram/ Marina.