söndag 18 januari 2009

Party kaffe å kaffe ,,,, med supergod lattedammsugare

Japp då var partylite avklarat och de blev faktiskt lite shopping trots att jag gick dit med inställningen att inte ha något, jag har faktiskt ljus så jag klarar mig, har bott nära ikea å eras doft ljus är inte så tokiga, samt att jag var till sundsvall för inte så himla länge sedan å handlade lite av den varan åxå, ja ok inget ont om ikeas ljus (för som e bra) men de e faktiskt lite lite bättre standard på Partylites ljus. Efter partyt återvände färden hem och sen kom Katarina med barn ner å fikade, sötkruvar, ja å vad kan man säga om lolis haha fullt ös med sin vilja, upp på stolar, ner i diskhon å ja precis. Fullrulle! Selma som e en rätt osocial varelse har verkligen funnit kärlek i Katarina, ojojoj som en igel på henne, upp i knät som om hon vore stefan holm (normalt brukar hon stå å gnälla å vilja bli uppluft till den inte så jättehöga soffan) Men icke när K va här, hmmm undra om hon drucke red bull å fått vingar....?

Kanske hon ska bli näcksta bo eller vad säger du katarina :-D Iaf jätte trevligt med främmande.

Imorgon väntar jobb, känns rätt bra.



Får se om jag hinner/orkar kladda ner några bokstäver senare ikväll.



and ***** welcome back haha....i now you like it!

Inga kommentarer: