onsdag 14 januari 2009

Onsdag

Idag har Olivia fått följa med på jobbet, styrt å ställt på förmiddagsmötet, gjort succé vid fikat med hennes miner och fått arb, kompisarna att flina åt hennes grejjer. Men jag måste säga att det gick över förväntan bra, kanske hon har en tidig anställning där. Telefoner är mkt intressanta, samma datorer och andra atteraljer på ett skrivbord. Fick trevliga besked p jobbet, lyckliga mig. Trivs väldigt bra på mitt arbete, skulle inte bya de för nå annat arbete som de känns, underbara kollegor, bra tider.

Sen hoppas jag att mitt "arbete" för bättre situation i andra frågor börjar komma igång, att det skall bli ordning och reda och att rättvisa skall komma :) Möte igen imorgon om det.
Gud straffar somliga med detsamma och vissa får sova mindre gott tills han genomför de på andra.

Nä nu ska vi ordna med middagen, blir nog tidig sådan idag för jag skall ut å springa ikväll å vill ju för allt i världen inte ha håll, eller så väntar jag till efter löpningen ifs. är ju faktiskt inte så hungrig ännu. Men jag vet en som är det snart. Så snipp snapp slut snart är dagen slut...

Inga kommentarer: