onsdag 7 januari 2009

glad

ja dagen har varit som den har vare, känns som den aldrig skulle ta slut, såg ingen ände på jobbet idag men de hanns med galant ändå, gissar att de blir värre i morgon, hur som tog jag å bytte om de sista sekunderna till löpartajtsen för att starta joggningen, SKÖNT som fasen å börja igen, har verkligen legat på latsidan på sista tiden men nu ska jag komma igen å tillbaka till den kondisen jag en gång hade. Imorgon bär det av en långsträcka efter middagen, ska bli skönt.

Fick höra när vi va på bua idag att lolis va så lik patrik, va de va faktiskt första gången någon sagt det, har hört hon vare lik en massa olika, mest Petter eller Moa. Men de var faktiskt kul när agneta sa att hon va lik honom. Hur som sussar sessan sött i hennes "nya rum" å på tv´n skrålas de från grammis.

Lolis har varit på ett strålande humör idag, som vanligt ifs, kan inte fått de från mig för jag har ju det kvar medan andra inte har det.

Nä nu blire annat än datan,

hej hej igen

Inga kommentarer: